loading...
گیم کده
admin بازدید : 123 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

سازنده ی بازی Warframe، استودیو Digital Extremes قرار است همزمان با لانچ PS4 بازی F2P خود را برای این کنسول عرضه کند.در این مصاحبه با سایت VG247 آنها در مورد تکنولوژی کنسول و ساختار شبه PC گونه آن سخن گفته و همچنین به تحسین از کنترلر آن پرداخته اند.

بازی هم اکنون برای PC در دسترس است اما هنگام عرضه نسخه PS4، این دو نسخه تفاوت خاصی نخواهند داشت.

تقریبا هر دو نسخه برابر و یکسان بوده و قابلیت Cross Play بین PC و PS4 وجود خواهد داشت تا نهایت تجربه آنلاین را به ارمغان بیاورد.

سازندگان همیشه تاکید کرده اند که نمی خواهند بین نسخه های مختلف هیچ گونه تفاوتی وجود داشته باشد.

وقتی از آنها سوال شد که آیا خود آنها به سراغ سونی رفتند یا خیر، یکی از کارگردانان بازی، جناب Steve Sinclair، در جواب گفت:

 

“در واقع آنها(سونی) به سراغ ما آمدند.فکر میکنم قضیه مربوط به ۴ ماه پیش باشد.در آن زمان ما در حالت open Beta بودیم و طبقچارت های استیم به خوبی از بازی استقبال شده بود.سپس سونی با James (صاحب DE) تماس گرفت و گفت: ” هی … نظر شما درباره آوردن Warfarme به کنسول نسل بعدمان چیست؟”

ما مکالمه ای در حدود ۳۰ ثانیه درباره آن داشتیم (بین اعضای داخلی خود) و سپس (بعد از قبول درخواست سونی) آنها تعداد زیادی کیت توسعه (dev-kit) را برای ما ارسال کردند و سه ماه بعد از آن ما در E3 بودیم در حالیکه Warfarme را در حال اجرا بر روی PS4 نشان میدادیم.”

این نکته که چقدر سریع آنها توانستند بازی را بر روی PS4 و آن هم به صورت قابل بازی بیاورند، دلالت بر این دارد که چقدر معماری PS4 و پلتفرم PC شبیه به هم هستند.از جناب Sinclair درباره اینکه در واقعیت چقدر دو پلتفرم با یکدیگر تطابق دارند سوال شد و او در جواب گفت:

 

“مدتی طولانی بود که Warframe از رابط ۶۴ بیت و DX11 پشتیبانی میکرد.در مورد PS4 نیز شباهات زیادی بین معماری هر دو وجود دارد.آنها(سونی) هسته های زیادی را در آن جای داده اند.من بسیار شگفت زده بودم که چقدر سریع توانستیم

بازی را بر روی PS4 بیاوریم و فکر میکنم که سونی نیز همانگونه بود.

وقتیکه ما به E3 رفتیم و مردم گفتند “خدای من این بر روی PS4 است.عالی به نظر میرسد.”

شاید آنها از طرفداران بازی بودند و قصدشان تمجید از ما بود، ولی گفتند که یکی از بهترین بازیهایی بود که در مراسم دیدند.

سه ماه خود دلیلی بر این امر است که چقدر توسعه بازیهای PS4 برای سازندگاه راحت است.آن (PS4) واقعا خارق العاده است.

آنچه که خیلی مرا تعجب زدهکرده قدرت زیاد GPU آن است

- گرافیک (کنسول) بسیار بسیار بالا(high-end) است.”

این راحتی کار با PS4 و سادگی ساختار آن در استفاده و به کار گیری ، به نظر طیف زیادی از سازندگاه مستقل را نیز به سمت خود جذب کرده است.Sincalir تاکید کرد که در حالیکه PS3 کنسولی قدرتمند بود ولی مدیریت (سخت افزار آن) سخت بود در حالیکه PS4 علاوه بر اینکه مانند پدر خود قدرتمند است،قابل مدیریت نیز هست.

این استدیو همچنین تحت تاثیر DualShock 4 قرا گرفته است و اگر بازیباز ها خود انتخاب کنند بخش لمسی کنترلر به آنها اجازه می دهد در بازی از کنترل لمسی (برای برخی قابلیت ها و ویژگی ها) استفاده کنند. او افزود:

 

“چیزهای جالبی در PS4 هست که در حال بهره بردن از آنها هستیم.DualShock 4 بهترین کنترلی است که تا به حال در دستان خود گرفته ام.بسیار در مورد آن هیجان زده هستم.آن کنترل لمسی دارد.در E3 ما برخی حرکات لمسی برای فعال کردن قابلیت ها (ـی داخل بازی) را نشان دادیم که مردم نیز فکر میکردند خیلی جالب هستند.

ویژگی های اجتماعی نظیر دکمه “Share” وجود دارد.همه اینها ویژگیهایی

هستند که با PS4 همراهند.”

نظر شما در مورد PS4 و ساختار آن چیست؟ به نظر شما آیا سونی سیاست های خوبی را در مورد PS4 پیاده سازی کرده است؟

آیا جذب سازندگاه مستقل به سمت PS4 حرکتی خوب از سمت سونی است؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ما در گیم کده تمام تلاشمان بر این است که جدیدترین ابزار بازی هاو بازی هارا برای شما در سریع ترین زمان ممکن اماده کنیم شما می توانید با نظر دادن در وبلاگ,عضویت در ان و شرکت در نظر سنجی و معرفی ما به دوستانتون از ما حمایت کنید امیدواریم این وبلاگ مورد توجه علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار بگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 839
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 4,203
  • بازدید سال : 26,978
  • بازدید کلی : 333,918
  • کدهای اختصاصی